Producenci
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 170zł
Darmowa dostawa (Paczkomaty) już od 170,00 zł.

Potrzebne Karty

Potrzebne Karty
Potrzebne Karty

Uniwersalne narzędzie psychoedukacyjne, stworzone na bazie Komunikacji Bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC). Zestaw zawiera 80 kart z potrzebami i 10 kart z zadaniami. Karty przeznaczone są zarówno do pracy indywidualnej - pogłębiania samoświadomości jak i to ćwiczeń w grupach szkolnych, treningowych, psychoterapeutycznych.
Potrzeby przedstawione na kartach są w mniejszym lub większym stopniu uniwersalne. Oznacza to, że odczuwa je większość ludzi, chociaż w różnym natężeniu i na różnych etapach życia. Karty pomagają w identyfikacji potrzeb, idących za nimi wartości i strategii ich zaspakajania.
Możliwości pracy z kartami są bardzo szerokie - możemy zastosować je w odniesieniu do konkretnych tematów, okresów życia czy osób. Poszczególne karty mogę być punktem wyjścia do rozmów dotyczących danej potrzeby np. potrzeby przynależności czy potrzeby szacunku w grupie, parze, rodzinie, miejscu pracy.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 5 dni roboczych po zaksięgowaniu

Cena: 80,32 zł (netto: 65,30 zł )
szt.

ŁAMACZ LODÓW 12+

ŁAMACZ LODÓW 12+
ŁAMACZ LODÓW 12+

Dostępność: brak towaru

Cena: 23,53 zł (netto: 19,13 zł )

ŁAMACZ LODÓW 6-12

ŁAMACZ LODÓW 6-12
ŁAMACZ LODÓW 6-12

Integracja i zabawa  poprzez grę karcianą przeznaczoną dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Uczy rozmowy o emocjach, aktywnego słuchania, wypowiadania się na różne tematy. Terapeucie/nauczycielowi pozwala na lepsze poznanie dzieci i integrację grupy. Doskonała na pierwsze dni w nowej grupie !

Dostępność: brak towaru

Cena: 23,53 zł (netto: 19,13 zł )

Pytaki

Pytaki
Pytaki

Otwierasz i możesz grać:

Gra „Pytaki” jest przyjemną, prostą grą integracyjną dla całej rodziny. Dzięki intuicyjnej mechanice, w „Pytaki” można zacząć grać właściwie od razu. To ważne, ponieważ wiele osób nie lubi grać w gry ze względu na ich skomplikowane zasady. Wystarczy, że tylko jedna osoba przeczyta wcześniej instrukcję i jest w stanie wprowadzić w rozgrywkę całą rodzinę w ciągu minuty.

 

Wiele korzyści dzięki pomysłom i prostocie:

Rozgrywka polega na tym, że gracze siadają razem i po kolei (lub według innego z proponowanych kluczy) losują z woreczka „Pytaki” czyli żetony, a następnie odpowiadają na wylosowane pytanie lub wykonują zadanie.

 

Pytania dotyczą różnych dziedzin życia a refleksja nad nimi i słuchanie odpowiedzi innych zapewniają graczom:

• lepsze poznanie się,

• rozwój samoświadomości emocjonalnej,

• ćwiczenie komunikacji (słuchania, opowiadania),

• kształtowanie postaw empatycznych,

• ćwiczenie cierpliwości,

• wspieranie nauki czytania najmłodszych.

 

Dla kogo?

Czterolatków, nastolatków, dla rodziców i dla dziadków. Dla całej rodziny.

 

Po co?

 

Aby budować lesze i bliższe relacje rodzinne, rozwijać umiejętności komunikacyjne i spędzać czas w ciepłej, przyjemnej, radosnej atmosferze. „Pytaki” świetnie się prezentują.

Gra jest teraz bardzo atrakcyjna nie tylko merytorycznie, ale również graficznie i edytorsko. Zdecydowanie polecamy każdej rodzinie. Doskonale sprawdzi się też jako prezent na święta, urodziny, dzień mamy, taty, babci i dziadka.

Pytaki okazały się znakomitą formą spędzania czasu dla całej naszej rodziny – spodobały się zarówno chłopcom jak i dziewczynkom, małym i starszym. Rozgrywki są dla nas wszystkich świetną zabawą i okazją do lepszego poznawania się” – Janusz Wardak, wicedyrektor szkoły „Żagle” stowarzyszenia Sternik.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 5 dni roboczych po zaksięgowaniu

Cena: 103,95 zł (netto: 84,51 zł )
szt.

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam
Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 126,75 zł (netto: 103,05 zł )
szt.

Poznaję uczucia

Poznaję uczucia
Poznaję uczucia

 Gra dla najmłodszych ! Umiejętność rozpoznawania i werbalizowania swoich emocji to jedna z najważniejszych umiejętności społecznych. Warto zacząć kształtować ją już u najmłodszych. Z pomocą przychodzą proste i przejrzyste karty kontrastowe, pokazujące 6 podstawowych emocji na wizerunkach chłopca i dziewczynki do wspólnej zabawy już z niemowlętami.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 13,61 zł (netto: 12,96 zł )
szt.

Wyraź to!

Wyraź to!
Wyraź to!

Rodzinna gra drużynowa o wy-twarz-aniu emocji.
To gra, w której zadaniem graczy jest odgadnięcie nazw emocji, nastrojów i stanów prezentowanych przez aktywnego gracza. Odgadnięcie hasła ułatwia członkom drużyny jedna podpowiedź - litera, na jaką rozpoczyna się prezentowany wyraz.
Chwyć ramkę, wystartuj klepsydrę i zaprezentuj pozostałym graczom jak najwięcej wyrazów twarzy.
Zawartość:
plastikowa ramka z klepsydrą
150 kart emocji (60 dla młodszych i 90 dla starszych graczy)
instrukcja.
Liczba graczy 2+
Wiek 7+

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 30,41 zł (netto: 24,72 zł )
szt.

Co za emocje! Gra edukacyjna. Kapitan Nauka

Co za emocje! Gra edukacyjna. Kapitan Nauka
Co za emocje! Gra edukacyjna. Kapitan Nauka

Gra edukacyjna Co za emocje! (3-9 lat) to kreatywna i żywiołowa gra dla młodszych dzieci, które uczą się rozpoznawać swoje i cudze uczucia oraz je wyrażać. Zadaniem gracza jest zaprezentować pozostałym uczestnikom przedstawioną na karcie emocję w określony sposób. Można to robić za pomocą min, krótkiej opowieści, dźwięków i odgłosów lub rozpoznając emocję na podstawie wyrazu twarzy. To świetny trening komunikacji, który pobudza wyobraźnię emocjonalną, kreatywność, empatię oraz umiejętność kojarzenia, a nade wszystko dostarcza dużo emocji i śmiechu!
Trening rozpoznawania i wyrażania emocji!
Gra edukacyjna Co za emocje! (3-9 lat) to doskonała pomoc dla przedszkolaków wspomagająca ich w lepszym poznaniu siebie i uczuć osób z najbliższego otoczenia. Dzięki prostym, a zarazem aktywnym wariantom gry dzieci nauczą się nazywać podstawowe emocje, takie jak: radość, smutek, zaskoczenie, wstyd czy strach.
Podczas zabawy przedszkolaki będą mogły ćwiczyć wyrażanie emocji w bezpiecznej rodzinnej atmosferze oraz rozmawiać o tym, co czują w określonych sytuacjach i jak radzić sobie z radzić zarówno z pozytywnymi, jak i negatywnymi uczuciami. Wystarczy odkryć jedną z 10 kart aktywności i przekazać ją pozostały uczestnikom we wskazany na karcie sposób: za pomocą mimiki, całego ciała, własnego głosu czy wyrazu twarzy innych. Doskonała rozrywka dla całej rodziny.
Realistyczne i sugestywne rysunki Katarzyny Urbaniak wprowadzają młodsze dzieci w świat emocji i pomagając je oswoić i czyniąc je przyjaźniejszymi.
Karty do gry mają zaokrąglone rogi i zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość.
Rozwój
poznawanie świata, myślenie logiczne, wyobraźnia, koncentracja

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 5 dni roboczych po zaksięgowaniu

Cena: 37,93 zł (netto: 30,84 zł )
szt.

Dixit

Dixit
Dixit
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Aż 84 pięknie ilustrowane karty to efekt półrocznej pracy - znanej we Francji paryskiej ilustartorki Marie Cardouat. Jej kolorowe ilustarcje emanują ciepłem i świeżością, jakby były ze świata na pograniczu marzeń i snów. We Francji grę Dixit wydało wydawnictwo Libellud założone przez Régis'a Bonnessée, autora gry Himalaya nominowanej m.in. do prestiżowej nagrody Spiel des Jahres w 2005 roku. Zawartość pudełka: 84 wielkoformatowe karty 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka drewnianych pionków królików 36 znaczników głosowania instrukcja
 

Dostępność: brak towaru

Cena: 132,81 zł (netto: 107,98 zł )

Dixit 2: Przygody

Dixit 2: Przygody
Dixit 2: Przygody

Dodatek do gry DIXIT: 84 nowe karty

Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.

Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.

Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 80,67 zł (netto: 65,59 zł )
szt.

Dixit 3: Podróże

Dixit 3: Podróże
Dixit 3: Podróże
Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyssey. Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 3 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clment Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.
Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne. Liczba graczy: 3 - 6 osób. Wiek: od 8 lat.Czas gry: ok. 30 minut. Waga: ok. 0.30 kg. Zawartość pudełka: 84 nowe karty.
 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 80,67 zł (netto: 65,59 zł )
szt.

Dixit 4: Początki

Dixit 4: Początki
Dixit 4: Początki

Dixit 4 wprowadza 84 nowe, przepiękne karty pełne zabawnych oraz enigmatycznych obrazów utrzymanych w klimacie serii. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.

 

Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 80,67 zł (netto: 65,59 zł )
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl