Producenci
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 170zł
Darmowa dostawa (Paczkomaty) już od 170,00 zł.

ŁAMACZ LODÓW 12+

ŁAMACZ LODÓW 12+
ŁAMACZ LODÓW 12+

Dostępność: brak towaru

Cena: 23,53 zł (netto: 19,13 zł )

Pytaki

Pytaki
Pytaki

Otwierasz i możesz grać:

Gra „Pytaki” jest przyjemną, prostą grą integracyjną dla całej rodziny. Dzięki intuicyjnej mechanice, w „Pytaki” można zacząć grać właściwie od razu. To ważne, ponieważ wiele osób nie lubi grać w gry ze względu na ich skomplikowane zasady. Wystarczy, że tylko jedna osoba przeczyta wcześniej instrukcję i jest w stanie wprowadzić w rozgrywkę całą rodzinę w ciągu minuty.

 

Wiele korzyści dzięki pomysłom i prostocie:

Rozgrywka polega na tym, że gracze siadają razem i po kolei (lub według innego z proponowanych kluczy) losują z woreczka „Pytaki” czyli żetony, a następnie odpowiadają na wylosowane pytanie lub wykonują zadanie.

 

Pytania dotyczą różnych dziedzin życia a refleksja nad nimi i słuchanie odpowiedzi innych zapewniają graczom:

• lepsze poznanie się,

• rozwój samoświadomości emocjonalnej,

• ćwiczenie komunikacji (słuchania, opowiadania),

• kształtowanie postaw empatycznych,

• ćwiczenie cierpliwości,

• wspieranie nauki czytania najmłodszych.

 

Dla kogo?

Czterolatków, nastolatków, dla rodziców i dla dziadków. Dla całej rodziny.

 

Po co?

 

Aby budować lesze i bliższe relacje rodzinne, rozwijać umiejętności komunikacyjne i spędzać czas w ciepłej, przyjemnej, radosnej atmosferze. „Pytaki” świetnie się prezentują.

Gra jest teraz bardzo atrakcyjna nie tylko merytorycznie, ale również graficznie i edytorsko. Zdecydowanie polecamy każdej rodzinie. Doskonale sprawdzi się też jako prezent na święta, urodziny, dzień mamy, taty, babci i dziadka.

Pytaki okazały się znakomitą formą spędzania czasu dla całej naszej rodziny – spodobały się zarówno chłopcom jak i dziewczynkom, małym i starszym. Rozgrywki są dla nas wszystkich świetną zabawą i okazją do lepszego poznawania się” – Janusz Wardak, wicedyrektor szkoły „Żagle” stowarzyszenia Sternik.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 5 dni roboczych po zaksięgowaniu

Cena: 103,95 zł (netto: 84,51 zł )
szt.

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam
Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 126,75 zł (netto: 103,05 zł )
szt.

Wyraź to!

Wyraź to!
Wyraź to!

Rodzinna gra drużynowa o wy-twarz-aniu emocji.
To gra, w której zadaniem graczy jest odgadnięcie nazw emocji, nastrojów i stanów prezentowanych przez aktywnego gracza. Odgadnięcie hasła ułatwia członkom drużyny jedna podpowiedź - litera, na jaką rozpoczyna się prezentowany wyraz.
Chwyć ramkę, wystartuj klepsydrę i zaprezentuj pozostałym graczom jak najwięcej wyrazów twarzy.
Zawartość:
plastikowa ramka z klepsydrą
150 kart emocji (60 dla młodszych i 90 dla starszych graczy)
instrukcja.
Liczba graczy 2+
Wiek 7+

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 30,41 zł (netto: 24,72 zł )
szt.

O mnie i o tym, co w środku. Karty Pracy

 O mnie i  o tym, co w środku. Karty Pracy
O mnie i o tym, co w środku. Karty Pracy

Pozycja "O mnie i o tym, co w środku" jest kreatywnym, praktycznym i skłaniającym do refleksji przewodnikiem po świecie wewnętrznych przeżyć. Karty przeznaczone są dla nastolatków i osób dorosłych. Bazują na różnych podejściach terapeutycznych, są stworzone przez psychoterapeutę.

Mogą być wykorzystane jako:
- ciekawe narzędzie do poszerzania wiedzy o sobie: swoich emocjach, potrzebach i
motywacjach
- uzupełnienie oddziaływań psychoedukacyjnych i psychoterapeutycznych
- narzędzie pracy trenera, psychologa, pedagoga i psychoterapeuty

W środku znajdziesz:

  • 25 ciekawych i twórczych kart pracy, przeznaczonych na 20-90 minut pracy
  • dodatkowe zadania dla grup
  • informacje o dostępnej pomocy psychologa, psychoterapeuty i psychiatry

"Chciałabym, aby ta książka, która właśnie trafiła w TWOJE ręce, przysłużyła się TWOJEMU ROZWOJOWI EMOCJONALNEMU. Innymi słowy: abyś poprzez wykonywanie ćwiczeń - czy to w samotności, czy w gabinecie psychologa, czy na zajęciach grupowych - zyskał(a) nowe informacje na swój temat lub poszerzył(a) wiedzę, którą już masz. To nie jest poradnik. Nie znajdziesz tutaj gotowych przepisów na to, jak żyć, jak osiągnąć sukces lub jak być szczęśli- wym przez 365 dni w roku (bez deszczu nie ma tęczy)."

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 5 dni roboczych po zaksięgowaniu

Cena: 36,50 zł (netto: 34,76 zł )
szt.

Co robić, gdy brakuje ci odwagi? Kultowy poradnik dla nastolatków

Co robić, gdy brakuje ci odwagi? Kultowy poradnik dla nastolatków
Co robić, gdy brakuje ci odwagi? Kultowy poradnik dla nastolatków
Chcesz stać się odważniejszą wersją siebie? Czujesz, że czas pożegnać się z nieśmiałością i zacząć walczyć o swoje? Masz już dość chowania się w cieniu? Męczy się to, że w obliczu stresujących sytuacji zamieniasz się w kogoś, kim nie jesteś?
Ekspertka w dziedzinie terapii CBT i ACT przygotowała dla Ciebie profesjonalny trening psychologiczny. Jej metody są skuteczne, bo oparte na dowodach naukowych. Treść doprawiła szczyptą humoru i wzbogaciła komiksami, które pomogą ci lepiej zrozumieć jej sekrety i skuteczniej wcielić je w życie. To nie jest typowy poradnik psychologiczny, a doskonale zaprojektowana innowacja terapeutyczna.
Ostrzeżenie! Niektóre zadania będą dla Ciebie wyzwaniem, ale to dobrze. Nieśmiałość znika tylko wtedy, kiedy stawiasz jej czoła. A zmiany przychodzą wtedy, gdy zaczynasz działać.
Pozycja wyczekiwana przez tysiące polskich psychologów, rekomendowana przez znakomite umysły amerykańskiej psychologii:
"Idealna pozycja zarówno dla nastolatków, którzy chcą samodzielnie pracować z lękiem społecznym, jak i specjalistów. Od lat korzystam z tej książki w mojej codziennej pracy - ze świetnymi rezultatami!
Anna Lewandowska - psycholog, właścicielka marki TherapyTools
"Nawet małe kroki doprowadzą cię do pięknych miejsc, jeśli tylko masz ze sobą mapę. Ta książka będzie twoją mapą. Podążaj stopniowo za jej instrukcjami, a już niebawem zobaczysz zmiany. Twoja pewność siebie czeka na ciebie tuż za rogiem!"
Dr Christine Padesky - psycholog kliniczny, współautorka książki "Umysł ponad nastrojem

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 5 dni roboczych po zaksięgowaniu

Cena: 32,83 zł (netto: 31,27 zł )
szt.

Co robić, gdy się martwisz

Co robić, gdy się martwisz
Co robić, gdy się martwisz

Co robić, gdy się martwisz to bestsellerowy poradnik psychologiczny dla dzieci w wieku 6-12 lat, który w nowatorski sposób edukuje, motywuje i uczy, jak stosować poznawczo-behawioralne techniki radzenia sobie z lękiem. Pobudzające wyobraźnie metafory wyjaśnią dziecku mechanizm powstawania i zaostrzania się lęku, a prosty i pełen ciepła język sprawi, że nauka radzenie sobie z lękiem stanie się przyjemna. Książka wzbogacona jest ilustracjami Bonnie Mathews i licznymi ćwiczeniami, które umożliwią dziecku zwerbalizowanie swoich obaw, a zarazem pobudzą je do ekspresji twórczej. To kompletne narzędzie do pracy z dzieckiem, z którego skorzystało już wiele dzieci, rodziców i wychowawców. Poradnik został przetłumaczony na 21 języków i zdobył Złotą Nagrodę w konkursie National Parenting Publications Awards.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 20,87 zł (netto: 19,88 zł )
szt.

Co robić, gdy się złościsz. Techniki zarządzania złością

Co robić, gdy się złościsz. Techniki zarządzania złością
Co robić, gdy się złościsz. Techniki zarządzania złością

,,Weź głęboki oddech i znajdź długopis. Za chwilę nauczysz się czegoś naprawdę interesującego. Lekcja ta może nawet zmienić twoje życie! Zduszenie bądź wyciszenie złości mogą wydawać się kuszącym pomysłem, lecz nie są lekarstwem, które znajdziesz w tej książce. Złość to bowiem zdrowa i naturalna emocja. Humorystycznie zilustrowany poradnik psychologiczny dla dzieci ,,Co robić, gdy się złościsz nauczy dziecko: - samokontroli, - technik zarządzania złością opartych na terapii poznawczo-behawioralnej, - rozwiązywania konfliktów i znajdowania kompromisu, - rozpoznawania iskier złości i wydłużania lontu złości, - bezpiecznego pozbywania się złości z ciała. Autorka unika specjalistycznego żargonu, a wiedzę teoretyczną i praktyczną przekazuje łącząc terapię z zabawą. Zamiast pouczać, inspiruje i zachęca do pracy nad rozwojem emocjonalno-społecznym. Poradnik zdobył pierwszą nagrodę w konkursie Mom's Choice Award i rekomendowany jest przez Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne. Książka zawiera aktywizujące ćwiczenia oraz wstęp dla rodziców i opiekunów. Dawn Huebner jest doktorem psychologii, psychologiem klinicznym, psychoterapeutą i autorką przetłumaczonych na ponad 21 języków poradników psychologicznych dla dzieci, w tym bestsellerowego: ,,Co robić, gdy się martwisz. Poradnik dla lękliwych dzieci. Wielokrotnie nagradzana zarówno przez rodziców (Mom's Choice Award, iParanting Media Award, National Parenting Publications Award), jak i dzieci (Young Voice Award). Mieszka w New Hampshire, gdzie z od wielu lat pracuje z rodzicami i dziećmi.  

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 23,86 zł (netto: 22,72 zł )
szt.

Dixit 3: Podróże

Dixit 3: Podróże
Dixit 3: Podróże
Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyssey. Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 3 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clment Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.
Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne. Liczba graczy: 3 - 6 osób. Wiek: od 8 lat.Czas gry: ok. 30 minut. Waga: ok. 0.30 kg. Zawartość pudełka: 84 nowe karty.
 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 80,67 zł (netto: 65,59 zł )
szt.

Dixit 5 : Marzenia

Dixit 5 : Marzenia
Dixit 5 : Marzenia

Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyssey. Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 5 to 84 nowe karty, świetnie narysowane przez Francka Diona - francuskiego ilustratora i reżysera filmów animowanych. 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 80,67 zł (netto: 65,59 zł )
szt.

Dixit 6: Wspomnienia

Dixit 6: Wspomnienia
Dixit 6: Wspomnienia

Udaj się w podróż do przeszłości i odkryj świat cudownych wspomnień. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.

Dixit 6: Wspomnienia to 84 nowe karty, których autorami są Carine Hinder i Jérôme Pélissier.

Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 80,67 zł (netto: 65,59 zł )
szt.

Dixit Odyssey

Dixit Odyssey
Dixit Odyssey

Odyseja wyobraźni po raz drugi. Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit - najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza - to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne. Gra została nominowana przez Kapitułę Konkursu do nagrody Gra Roku 2010, jako jedna z najlepszych gier wydanych w Polsce w roku 2009. Gra otrzymała w 2009 roku nagrodę Golden Ace, French Game of the Year oraz została nominowana do niemieckiej nagrody Spiel des Jahres w 2010 roku. Podstawowe informacje - Liczba graczy: 3 - 12 osób, Czas gry: ok. 30 minut, Waga: ok. 0.85 kg. Zawartość pudełka: plansza, 84 karty, 12 tabliczek głosowania, 24 znaczniki głosowania, 12 drewnianych pionków królików, instrukcja.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 5 dni roboczych po zaksięgowaniu

Cena: 132,81 zł (netto: 107,98 zł )
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl