Producenci
Promocje
Strach ma wielkie oczy Książka która dodaje odwagi
Strach ma wielkie oczy Książka która dodaje odwagi
16,82 zł 16,00 zł 16,02 zł 15,24 zł
szt.
Uwaga, pająki!
Uwaga, pająki!
24,50 zł 23,00 zł 23,33 zł 21,90 zł
szt.
Uczucia Gucia. Gucio się smuci
Uczucia Gucia. Gucio się smuci
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
Uczucia Gucia. Gucio się boi
Uczucia Gucia. Gucio się boi
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
Uczucia Gucia. Gucio się złości
Uczucia Gucia. Gucio się złości
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
Uczucia Gucia. Gucio się obraża
Uczucia Gucia. Gucio się obraża
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
Uczucia Gucia. Gucio się wstydzi
Uczucia Gucia. Gucio się wstydzi
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
Uczucia Gucia. Gucio nie może zasnąć
Uczucia Gucia. Gucio nie może zasnąć
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
Uczucia Gucia. Gucio czuje się winny
Uczucia Gucia. Gucio czuje się winny
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
Uczucia Gucia. Gucio zazdrości
Uczucia Gucia. Gucio zazdrości
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
 Uczucia Gucia. Gucio szaleje
Uczucia Gucia. Gucio szaleje
10,77 zł 10,34 zł 10,26 zł 9,85 zł
szt.
Zgadzam się albo i nie! Jak szanować granice...
Zgadzam się albo i nie! Jak szanować granice...
22,48 zł 21,58 zł 21,41 zł 20,55 zł
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 170zł
Darmowa dostawa (Paczkomaty) już od 170,00 zł.

GÓRA UCZUĆ

GÓRA UCZUĆ
GÓRA UCZUĆ

Terapeutyczno-edukacyjna gra planszowa, przeznaczona dla dzieci w wieku szkolnym. Uczy rozmowy o emocjach, stymuluje umiejętność wypowiadania się i dzielenie swoimi doświadczeniami.

ILOŚĆ GRACZY: 2 - 4

Elementy gry:

• instrukcja

• plansza

• 25 kart Bagaż doświadczeń

• 25 kart Wyzwania

• kostka do gry

• pionki

+ KOŁO UCZUĆ (II wersja gry)

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 48,53 zł (netto: 39,46 zł )
szt.

POROZMAWIAJMY O ROZWODZIE

POROZMAWIAJMY O ROZWODZIE
POROZMAWIAJMY O ROZWODZIE

40 pomysłów na to, jak dziecko może przeżywać rozwód rodziców

40 podpowiedzi jak radzić sobie z niepokojem i trudnymi emocjami

40 szans na rozpoczęcie rozmowy

40 okazji do pokazania zrozumienia i akceptacji !

Karty "Porozmawiajmy o ROZWODZIE" przeznaczone są do indywidualnej pomocy psychologicznej i psychoedukacji dzieci i młodzieży.  Autorski zestaw kart, stworzony przez psychoterapeutę, zawiera 40 kart, opis kart i instrukcję. Karty mają pomóc dzieciom w rozeznaniu swoich uczuć, myśli i obaw związanych z zmianą, jaką jest rozwód.

Sugerowany wiek: 8+

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 49,30 zł (netto: 40,08 zł )
szt.

Pytaki

Pytaki
Pytaki

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 90,00 zł 103,95 zł (netto: 73,17 zł 84,51 zł )
szt.
  • promocja

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam

Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam
Emocje - nazywam, rozumiem, wyrażam

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 88,85 zł 95,54 zł (netto: 72,24 zł 77,67 zł )
szt.
  • promocja

Wyraź to!

Wyraź to!
Wyraź to!

Rodzinna gra drużynowa o wy-twarz-aniu emocji.
To gra, w której zadaniem graczy jest odgadnięcie nazw emocji, nastrojów i stanów prezentowanych przez aktywnego gracza. Odgadnięcie hasła ułatwia członkom drużyny jedna podpowiedź - litera, na jaką rozpoczyna się prezentowany wyraz.
Chwyć ramkę, wystartuj klepsydrę i zaprezentuj pozostałym graczom jak najwięcej wyrazów twarzy.
Zawartość:
plastikowa ramka z klepsydrą
150 kart emocji (60 dla młodszych i 90 dla starszych graczy)
instrukcja.
Liczba graczy 2+
Wiek 7+

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 51,17 zł (netto: 41,60 zł )
szt.

Co robić, gdy się martwisz

Co robić, gdy się martwisz
Co robić, gdy się martwisz

Co robić, gdy się martwisz to bestsellerowy poradnik psychologiczny dla dzieci w wieku 6-12 lat, który w nowatorski sposób edukuje, motywuje i uczy, jak stosować poznawczo-behawioralne techniki radzenia sobie z lękiem. Pobudzające wyobraźnie metafory wyjaśnią dziecku mechanizm powstawania i zaostrzania się lęku, a prosty i pełen ciepła język sprawi, że nauka radzenie sobie z lękiem stanie się przyjemna. Książka wzbogacona jest ilustracjami Bonnie Mathews i licznymi ćwiczeniami, które umożliwią dziecku zwerbalizowanie swoich obaw, a zarazem pobudzą je do ekspresji twórczej. To kompletne narzędzie do pracy z dzieckiem, z którego skorzystało już wiele dzieci, rodziców i wychowawców. Poradnik został przetłumaczony na 21 języków i zdobył Złotą Nagrodę w konkursie National Parenting Publications Awards.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 28,02 zł 29,50 zł (netto: 26,69 zł 28,10 zł )
szt.
  • promocja

Co robić, gdy się złościsz. Techniki zarządzania złością

Co robić, gdy się złościsz. Techniki zarządzania złością
Co robić, gdy się złościsz. Techniki zarządzania złością

,,Weź głęboki oddech i znajdź długopis. Za chwilę nauczysz się czegoś naprawdę interesującego. Lekcja ta może nawet zmienić twoje życie! Zduszenie bądź wyciszenie złości mogą wydawać się kuszącym pomysłem, lecz nie są lekarstwem, które znajdziesz w tej książce. Złość to bowiem zdrowa i naturalna emocja. Humorystycznie zilustrowany poradnik psychologiczny dla dzieci ,,Co robić, gdy się złościsz nauczy dziecko: - samokontroli, - technik zarządzania złością opartych na terapii poznawczo-behawioralnej, - rozwiązywania konfliktów i znajdowania kompromisu, - rozpoznawania iskier złości i wydłużania lontu złości, - bezpiecznego pozbywania się złości z ciała. Autorka unika specjalistycznego żargonu, a wiedzę teoretyczną i praktyczną przekazuje łącząc terapię z zabawą. Zamiast pouczać, inspiruje i zachęca do pracy nad rozwojem emocjonalno-społecznym. Poradnik zdobył pierwszą nagrodę w konkursie Mom's Choice Award i rekomendowany jest przez Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne. Książka zawiera aktywizujące ćwiczenia oraz wstęp dla rodziców i opiekunów. Dawn Huebner jest doktorem psychologii, psychologiem klinicznym, psychoterapeutą i autorką przetłumaczonych na ponad 21 języków poradników psychologicznych dla dzieci, w tym bestsellerowego: ,,Co robić, gdy się martwisz. Poradnik dla lękliwych dzieci. Wielokrotnie nagradzana zarówno przez rodziców (Mom's Choice Award, iParanting Media Award, National Parenting Publications Award), jak i dzieci (Young Voice Award). Mieszka w New Hampshire, gdzie z od wielu lat pracuje z rodzicami i dziećmi.  

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 32,03 zł 33,72 zł (netto: 30,50 zł 32,11 zł )
szt.
  • promocja

Co robisz z pomysłem?

Co robisz z pomysłem?
Co robisz z pomysłem?

Bestseller New York Times. Jedna z najbardziej inspirujących książek na świecie. Mistrzowsko zilustrowana historia o poczuciu własnej wartości, szacunku do siebie i swoich pomysłów. Książka dla każdego, bez względu na wiek. Dla wszystkich tych, którzy kiedykolwiek mieli (albo będą mieli) pomysł. "Co robisz z pomysłem"" opowiada o dziecku, które pomaga błyskotliwemu pomysłowi stać się częścią świata. Gdy chłopiec z wytrwałością pielęgnuje swój pomysł, a jego wiara we własne siły rośnie, rośnie też sam pomysł. Aż pewnego dnia dzieje się coś niezwykłego"

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 31,30 zł 32,95 zł (netto: 29,81 zł 31,38 zł )
szt.
  • promocja

Dixit 6: Wspomnienia

Dixit 6: Wspomnienia
Dixit 6: Wspomnienia

Udaj się w podróż do przeszłości i odkryj świat cudownych wspomnień. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.

Dixit 6: Wspomnienia to 84 nowe karty, których autorami są Carine Hinder i Jérôme Pélissier.

Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.

 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 77,36 zł (netto: 62,89 zł )
szt.

Dixit Odyssey

Dixit Odyssey
Dixit Odyssey

Odyseja wyobraźni po raz drugi. Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit - najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza - to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne. Gra została nominowana przez Kapitułę Konkursu do nagrody Gra Roku 2010, jako jedna z najlepszych gier wydanych w Polsce w roku 2009. Gra otrzymała w 2009 roku nagrodę Golden Ace, French Game of the Year oraz została nominowana do niemieckiej nagrody Spiel des Jahres w 2010 roku. Podstawowe informacje - Liczba graczy: 3 - 12 osób, Czas gry: ok. 30 minut, Waga: ok. 0.85 kg. Zawartość pudełka: plansza, 84 karty, 12 tabliczek głosowania, 24 znaczniki głosowania, 12 drewnianych pionków królików, instrukcja.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 105,00 zł 127,36 zł (netto: 85,37 zł 103,54 zł )
szt.
  • promocja

Dzieci kontra Rodzice. Czego o sobie nie wiecie?

Dzieci kontra Rodzice. Czego o sobie nie wiecie?
Dzieci kontra Rodzice. Czego o sobie nie wiecie?

Jak dobrze rodzice znają dzieci, a jak dzieci znają rodziców? Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice odpowiadają na wiele zabawnych pytań dotyczących ich codziennego życia. W grze znajdują się pytania opracowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. A czego Wy dowiecie się o sobie? :)

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 7 dni

Cena: 20,07 zł (netto: 19,11 zł )
szt.

Gra na emocjach

Gra na emocjach
Gra na emocjach

GRA NA EMOCJACH JESZCZE NIGDY NIE BYŁA TAKA ZABAWNA!

Gra zawiera ponad 100 kart z ikonkami, za pomocą których przedstawiać będziemy różne emocje. Każda z nich kojarzyć się może z wieloma rzeczami, co gwarantuje świetną zabawę!

Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie – takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty.

Proste zasady gry!

- Zadajesz pytanie, np. Jak się czuję, gdy spóźniam się na pierwszą randkę?
- Pozostali gracze wybierają po jednej karcie (kładą je rysunkiem do dołu, abyś nie wiedział, kto co wybrał).
- Spośród wyłożonych kart wybierasz rysunek, który najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie.
- Gracz, który wyłożył wybrany przez ciebie rysunek, zdobywa 1 punkt.
- W następnej rundzie kolejny gracz zadaje wymyślone przez siebie pytanie.
- Gra się kończy, gdy któryś gracz zdobędzie 3 punkty.

Liczba graczy: 3-10
Wiek: 10-110

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena: 28,94 zł 31,12 zł (netto: 23,53 zł 25,30 zł )
szt.
  • promocja
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl